Home

Nieuwe ideeën, informatiewensen, educatieve dromen. En die realiseren met uitgaven die een feest zijn om te maken. Creatief, educatief en inspirerend bouwen met leuke mensen. Daar is deze uitgeverij voor bedoeld.

Vroegindeweij Educatie & Communicatie kiest zelfbedachte gaten in de markt om informatieproducten voor te ontwikkelen.
Ideeën komen voort uit contacten met mensen, gelezen signalen op internet, waarnemingen in de media. We proeven de trends of creëren er zelf eentje.
De uitgaven moeten kansrijk zijn en in een behoefte voorzien, maar we laten de hoge rendementseisen weg. Natuurlijk moet een project zichzelf kunnen terugverdienen, maar dat spreekt voor zich. De jarenlange allround uitgeefervaring van Lydia Vroegindeweij zorgt ervoor dat die keuzes verantwoord worden gemaakt.

Vroegindeweij Educatie & Communicatie gaat terug naar de roots van het uitgeven: bemiddelen tussen vraag en aanbod van informatie. En daar dan de juiste verpakking voor zoeken. Of het nu een boek, tijdschrift, website of (serious) game wordt. De behoefte en de gebruikssituatie van de doelgroep staat centraal. En natuurlijk moet het leuk zijn om te maken!

Wat zijn de favoriete onderwerpen?

  • Muziek (trefwoord: klassiek, kerkmuziek, Bach, orgel)
  • Theologie (trefwoord: Luther, ars moriendi, troost, rol van de kerk bij rampen)
  • Liturgie (trefwoord: kerkliederen, liturgische culturen, rituelen)
  • Educatie (trefwoord: leermiddelen, didactiek, naslagwerken)
  • Nieuwe media (trefwoord: audiovisueel, film, social media, mediawijsheid)
  • Fotografie (trefwoord: interactieve panorama-foto’s, instructiemateriaal, lichtspel, architectuur)
engel op orgel

Muze

download action movies online

Rubrieken

Trefwoorden

free professional wordpress themes